Jak na věc


cviky na karpální tunel

Kulturistika cviky na jednotlivé partie:

    Bicepsové zdvihy s isometrickou kontrakcí příznivě ovlivňují tvar bicepsů, vytrvalost v síle, zlepšují vaskularitu. Isometrická kontrakce v pozitivní fázi zlepšuje oddělení partie od tricepsů a ramen, bicepsy se tak lépe zvýrazní, zlepšuje se tvrdost svalů.
    Svalstvo nohou představuje největší svalovou skupinu na lidském těle. Rozvoj svalstva nohou představuje problém pro muže, ženy se potýkají s nadměrným usazováním tuku v oblasti stehen a pánve. Zábavné je sledovat rozvržení tréninků u jednotlivých pohlaví. Ženy přednostně procvičují stehna a hýždě téměř při každé návštěvě
    Tento speciální tvarovací cvik je dobré zařazovat v předsoutěžní přípravě pro oddělení kvadricepsů a hamstringů na vnější straně stehen. Oddělení se projeví vytvořením hluboké podélné rýhy, což rozhodčí kladně oceňují.
    Jedním ze způsobů, jak dosáhnout progrese ve svalovém rozvoji je metoda využívající sestupné série. Princip spočívá v obráceném pořadí používání zátěže a počtu opakování


info@body-zone.cz | RSS | Cviky | BodyZone - kulturistika & fitness

    Pro stimulaci svalových partií k růstu je nutné obměňovat cviky viz. článek „Délka tréninkových period“. V následujícím výčtu cviků budete seznámeni s tahovými cviky, které Vám budou nápomocny při sestavování dalších tréninkových plánů. Tahové cviky doporučuji začátečníkům a kulturistům do 18-ti let věku, kdy není
    Tricepsy jsou trojhlavé svaly paží na spodní a vnější části nadloktí. Tvoří podstatnou část objemu paže, takže pokud chcete napínat metr při měření obvodu paží do co největších rozměrů, tak je vhodné se na rozvoj tricepsů zaměřit.
    Také máte každou nohu, ruku nebo jednu polovinu hrudníku jinou než tu druhou? Pak by Vás mohlo zajímat, že existuje řešení v podobě unilaterálních - jednostranných cviků. Dysbalance partií je vcelku běžným jevem.
    Ramena, nebo také deltoidy nelze v rozvoji postavy ve tvaru X přehlížet. Základní charakteristikou kulturistické postavy je rozvoj ramen do šířky, vytváří tvar trupu do V. Šíře ramen tzv. biakromiální míra je ovlivnitelná až do 32 let.
    Poměrně komplikované je to s tahovými cviky u této největší svalové partie paží. Za tahový cvik lze pokládat zapažování (kick-back) a ostatní, byť se jedná o cviky s kladkou, jsou cviky tlakové. V článku budou uvedeny pouze ty cviky, u kterých nehrozí deformace obratlových těl ve vertikálním směru,


Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2020
cache: 0000:00:00