Jak na věc


heuréka-porovnání cen elektrický zubní kartáček

Reklama - komentáře internetové reklamy

    Heureka porovnání cen - dobrá věc, dobrý byznys, občas dobrý rádce - prostě all-in-one s trochu zavádějícím poselstvím v reklamních kampaních. A to nemluvím o affiliate programech Heuréky, které jsou výhradně byznysem a nikoli přímým rádcem a pomocníkem v nákupech.
    Heureka porovnání cen - dá se v porovnávačích cen jako je např. porovnání cen na heurece vždy vyhledat a i zakoupit opravdu nejlevnější vyhlédnutý produkt?
    U prvního modelu jde ovšem i o přímý střet a rozpor s morálkou. Placená reklama a super přednostní výpisy na Heurece stojí měsíčně min. 50.000 Kč až stovky tisíc korun!
    Vyhledávače cen jako je Heureka je výplod určité internetové bubliny, která pomalu dodýchává. Je stále více a více zákazníků na internetu, kteří nepasou po nejnižší ceně, ale preferují ověřený, tzv. "svůj" e-shop s kterým mají dobré zkušenosti a nebo u takového e-shopu mají věrnostní bonusy a slevy. Ano, Heureka uživateli zpřístupní svou databázi partnerů a vyselektuje po xx proklicích nejnižší cenu pro daný produkt, ale...


Heureka porovnání cen - většina uživatelů internetu používá v nákupním procesu jako jeden z prvních konverzních kroků, porovnání cen hledaného produktu.

    Heuréka primárně hned v prvním kroku vůbec nenabízí nejnižší a nejlepší ceny produktu, který hledáte! Podstrkujeme vám své partnery (rozuměj e-shopy), které Heuréce platí za různé balíčky pro lepší pozice a jejich zviditelnění. Jak tento systém máme pojmenovat? Heuréce jde primárně o její vlastní byznys a až v druhé řadě o prospěch internetového zákazníka. Neříkám nic proti, je to prostě byznys.
    Statistiky říkají, že k nejnižší ceně se v porovnávačích prokliká ve finále pouze 50-60% návštěvníků heuréky na kterou přišli s primárním cílem nejnižší ceny. Je to paradox? Není. Je to byznysmodel provozovatele porovnávačů cen. Tedy Heureka porovnání cen - není to NEJ a TOP, co vám může na internetu pomoci.
    Řešení: Zdá se vám, že je to rozporuplný postoj? Chcete najít NEJ cenu a přesto je porovnávač spíšem byznysem než rádcem? Ano, je to komplixované a plné paradoxů! Řešení však existuje. Používejte Heuréku, dávejte filtr "dle nejnižší ceny", ale mějte k porovnávači cen odstup, lehkou nedůvěru, přeci je to jenom v první řadě BYZNYS!


Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2020
cache: 0000:00:00