Jak na věc


klavírovy pant nerezový

pant západkový 69x13mm výška:20mm

    Zamířit můžeme do interiéru, kde jsme dosud mohli mluvit hlavně o „klavíru“. Tak lze označit řadu tlačítek, jež se nacházejí pod centrálním displejem. Nyní tu máme daleko lepší pohled, nejnovější variace i-Cockpitu je tak jasně patrná do detailu. Všimnout si tedy můžeme digitálního přístrojového štítu, který se skrývá za menším volantem. Velmi výrazný je pak oproti tomu středový tunel.
    Více technických informací, cenové informace a dostupnosti produktu Pant L AN 8233, nerez A4 naleznete na našem e-shopu Obchodprodilnu.cz. Kliknutím na odkaz se dostanete přímo na produktovou kartu tohoto výrobku!
    Novou generaci Peugeotu 508 jsme si již částečně představit mohli, vůz byl nafocen bez maskování zvenčí i zevnitř. Úplné ale toto předčasné odhalení zdaleka nebylo, a tak dnes v jeho odhalování můžeme směle pokračovat. Ani o publikaci nových materiálů se ovšem nepostarala přímo automobilka, jde o další únik nejspíše skrze polské zastoupení.
    Přesunout se můžeme k zadním partiím, kde se v rámci světel opětovně opakuje téma lvích drápů. Znovu jsou u toho diody, jimž společnost dělá výrazná odtrhová hrana zavazadlového prostoru. Dvojice koncovek výfuku vystupující z nárazníku a lemující napodobeninu difuzoru pak stoprocentně bude mít spojitost s vyššími úrovněmi výbavy a výkonnějšími motorizacemi, v základu lze spíše čekat jednu.


Klavírové panty - tloušťka 1.6mm

    U nerezu Aisi 316 nedochází k nežádoucím reakcím v případě, že jsou panty vystaveny působení vody, běžných čistících prostředků či jsou-li umístěny ve venkovním prostředí v provozech s vysokým obsahem kyselin či jiných alkalických prvků.
    Zajímavý je boční pohled, kdy povšimnout si lze vzpřímenějšího čelního a „seseklejšího” zadního okna. Peugeot 508 tak vypadá jako kupé, ačkoliv samozřejmě jde o sedan. Jeho boky protínají výrazné linky a prolisy napomáhající k dynamickému vzhledu. Zároveň je ale evidentní, že nutností budou velká litá kola - bez nich by novinka působila nepatřičně.
    Provádíme opravy a ladění klavírů, pianin a akustických klávesových nástrojů v bytech, koncertní a studiová ladění s asistencí, rekonstrukce, generální opravy včetně povrchových úprav, posudky, poradenství, pronájem, nákup a prodej nástrojů.
    Tím se dostáváme pod kapotu, kde se objeví benzinové motory 1,2 PureTech a 1,6 e-THP. Očekávat lze ovšem také 1,5litrový a dvoulitrový turbodiesel, přičemž výkonově budou jednotky pokrývat škálu od 120 do 210 koní. Přijde také plug-in hybrid, který nejspíše onu jedna-šestku spáruje s elektromotorem a nabídne tak 300 koní. Mířit přitom budou na všechna čtyři kola.


Ocel / nerezavějící ocel AISI 304

    Panty AN 8233, vyrobeny z nerezu A4. Nerezové panty jsou vhodné i do velmi náročného prostředí, zejména pro pohledové spoje, u kterých je žádoucí výrazně prodoužit stálost vzhledu.
    Zajímavě stylizované jsou rovněž výdechy klimatizace, zatímco volič automatu (standardem ovšem minimálně u nižších úrovní výbavy bude šestistupňový manuál) si bere inspiraci v leteckých sidesticích. Vše rámuje ambientní LEDkové podsvícení či v tomto případě i kožené čalouní. V základu se ale bezesporu objeví látka. Více si o nové 508 řekneme nejpozději do dvou týdnů, pokud tedy vůbec ještě bude co dodat...
    Nejen interiérem, ale i LEDkami a „lvími šrámy“ dokáže zaujmout francouzská novinka. Po předchozím částečném úniku si ji teď můžeme prohlédnout do detailu.
    Jak se tyto materiály dostaly ven nás ale ve výsledku nemusí až tak moc zajímat, podstatné jsou samotné snímky a vůz na nich. Nový Peugeot 508 si konečně můžeme prohlédnout do detailu. Jak je z fotek patrné, nabízen bude se dvěma odlišnými čelními maskami. Měnit se však vždy bude jen výplet, nikoliv tvar, na který navazují úzké světlomety zakončené „lvím spárem“. Tedy sadou LEDek pro denní svícení.

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2020
cache: 0000:00:00