Jak na věc


správa státních hmotných rezerv české republiky -

Havarijní služba - více informací

    V oblasti technicko-ekonomické se jedná především o zajišťování oprav a údržby včetně havárií, provádění pravidelných revizí, kontrol a zkoušek technických zařízení a následné odstraňování zjištěných závad, zajišťování povinnosti vyplývající z předpisů BOZP a PO, provádění kontrol nad realizovanými pracemi, předávání a přejímání bytů, nebytových prostor, příp. nemovitostí, provádění místních šetření za účelem zjištění skutečného stavu, provádění výběrových řízení na opravy a údržbu, zpracování návrhu a případné uzavírání smluv o dílo, vedení pasportizace majetku a ostatní technické dokumentace, zajišťování služeb spojených s užíváním bytů a nebytových prostor, včetně jejich vyúčtování konečným spotřebitelům (nájemcům, vlastníkům), zajišťování předpisů nájemného a zálohových plateb, spojených s užíváním jednotek včetně provádění jejich aktualizace a případných změn, zpracování návrhů a uzavírání nájemních, podnájemních a jiných smluv, vyhotovování upomínek a sledování plateb nájemného a
    Naši pracovníci jsou v jednotlivých oborech kvalifikováni s potřebnými osvědčeními pro správu, údržbu a odborné revize. Pracujeme s nejmodernější technikou včetně diagnostiky. Díky ní a pravidelnému monitoringu stavu objektu dokážeme preventivně předcházet neočekávaným poruchám, drahým garančním závadám či haváriím vašich technologií. Ve svém důsledku tím snižujeme náklady na opravy a prevence tak působí jako budoucí úspora.
    Konkrétně se jedná o vymáhání pohledávek, vypracovávání prohlášení vlastníka a jeho změn, sledování pohybu pohledávek za pronájmy bytových a nebytových prostor, vedení přehledu vymáhání pohledávek a analyzování způsobů jejich řešení, zastupování subjektů v řízeních před soudy a jinými orgány a dalšími institucemi.


V kategorii technické správy budov nejčastěji poskytujeme tyto služby:

    Zajistíme i další doplňkové služby, jako např. přípravu studie včetně realizace v technické oblasti (rozšíření klimatizačních rozvodů či rozvodů topení, elektrorozvodů, potrubí apod.), provádíme audit stavu technických instalací včetně následného vypracování návrhu na zlepšení stavu instalací.
    Správa nemovitostí Hradec Králové, příspěvková organizace zajišťuje komplexní správu domů a jiných nemovitostí v oblasti technické, ekonomické a právní. Veškerá činnost je prováděna na základě uzavřených smluvních vztahů.
    Sjednocením více služeb u jednoho dodavatele nezískáváte jen jednodušší komunikaci a koordinaci technické správy budovy (pro vás jen jeden kontaktní manažer). Především jde o okamžitou úsporu provozních nákladů, kdy při optimalizaci a integraci všech využívaných technologií v areálu správně nastaveným Facility managementem prodlužujeme životnost a zvyšujeme hodnotu objektu.
    Perfektní technický stav objektů, ve kterých provozujete svoji výrobní, administrativní či obchodní činnost, je nutností pro bezproblémový chod firmy, ale i vizitkou obchodním partnerům. Svěřte starosti s Vašimi budovami našim kvalifikovaným pracovníkům, postarají se dobře o jejich provoz i správu, nabídnou nonstop stavební pohotovost a Vy navíc ušetříte provozní náklady.


Správa domů městských i soukromých

    V oblasti právních služeb se jedná o zajišťování zastupování vlastníků domů v soudních jednáních, poskytování právního poradenství a pomoci v souladu s platnou legislativou.

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2020
cache: 0000:00:00