Jak na věc


základní omotávka princ

MSI MPG X570 GAMING PRO CARBON WIF

    základní deska, MB, mATX, socket 1151, Intel H310, Coffee Lake, 2x DDR4, 4x SATA 6Gb/, HDMI, DVI-D, D-Sub, Gb LAN, 2x USB 3.1 g1, 2x USB 2.0, 3x audio jack
    Navázali jsme strategické partnerství a spolupráci se Základní školou speciální Neratov, která se orientuje na děti s postižením. Děti se setkávají na společných akcích a tráví spolu několikrát do roka krátkodobé pobyty na školev přírodě. Díky tomu se rozvíjejí jejich sociální dovedností.
    základní deska, MB, mATX, socket AM3+, AMD 760G/SB710, int. VGA AMD Radeon 3000, 1x PCIe x16, 1x PCIe x1, 1x PCI, 2x DDR3, 4x SATA 3Gb/s, D-Sub, DVI, Gb LAN, COM, 2x USB 3.0, 4x USB 2.0, 3x audio jack
    základní deska, MB, mATX, AM4, AMD A320, Ryzen, 2x DDR4, 1x PCIe x16, 1x PCIe x1, 4x SATA 6Gb/s, Gb LAN, HDMI, D-Sub, 4x USB 3.1 g1, 2x USB 2.0, 3x audio Jack, balení SI - bílá krabice bez potisku


JÍDELNÍ LÍSTEK Mateřská škola ( OD 02 . 07 . 2018 DO 06 . 07 . 2018 )

    Používá se po splnění nějakého uzavřeného celku, projektu, který jde napříč hodnotícím obdobím. Dále takto hodnotíme nadstandardní či mimořádný úkol, který je buď předem plánován, nebo vyplyne ze situace, případně vychází z vlastní aktivity žáka. Může se jednat o výstavy, dramatická představení, inspirativní události, dny otevřených dveří, školní slavnosti apod. Na hodnocení a zpětné vazbě se podílí rodiče, kamarádi i veřejnost. Děti se zúčastňují malých podnikatelských aktivit a učí se jistotě, třídění myšlenek a sdílení informací s veřejností.
    základní deska, MB, ATX, AM4, AMD B450, Ryzen, 4x DDR4, 2x M.2, 6x SATA 6Gb/s, Gb LAN, DVI-D, HDMI, 4x USB 3.1 g1, USB-C g2, USB 3.1 g2, S/PDIF, 5x audio jack
    základní deska, MB, mATX, AM4, AMD B450, Ryzen, 4x DDR4, 1x PCIe x16, 2x PCIe x1, M.2, 6x SATA 6Gb/s, Gb LAN, HDMI, DVI-D, D-Sub, 2x USB 3.1 g2, 4x USB 3.1 g1, 3x audio Jack
    Děti učíme týmové práci a způsobům, jak spolu co nejlépe vycházet, i když ostatní mají rozdílné vlohy. Chceme je naučit respektovat a kladně hodnotit odlišnosti a schopnosti každého. Praktickou výukou lidské solidarity rozvíjíme pocit sounáležitosti, což je pozitivní pro celou společnost.
    základní deska, MB, mATX, socket 1151, Intel B360, Coffee Lake, 1x PCI-E 3.0 x16, 4x DIMM DDR4, 2x PCI-E x1, 1x M.2, 6x SATA 6 Gb/s, 6x USB 3.1 Gen1, 6x USB 2.0, Gigabit Ethernet, VGA, HDMI, DVI


Systém hodnocení na základní škole Erudio

    Základní desky dělíme dle základních světových výrobců procesorů - AMD a INTEL. Dříve desky obsahovaly i integrovanou grafickou kartu, dnes jsou nahrazeny procesory s integrovanou grafickou kartou. Požadujete-li výkon, bude nezbytné zakoupit grafickou kartu zvlášť. Další dělení pak již spočívá ve výběru patice. Je nutné zvážit, zda první zvolíte výběr procesoru nebo základní desky, jedno se vyvíjí v důsledku druhého. Obecně řečeno, patice (socket) základní desky a procesoru se musí shodovat, tzv. musí být kompatibilní.
    Parametry, které nás u základní desky zajímají, mimo patici procesoru, je typ podporovaných pamětí, druh a počet vstupně výstupních portů a rozhraní, technologie a formát desky. Dle těchto parametrů je nutné volit také ostatní komponenty počítače jako paměťové moduly, pevný disk, mechaniky CD,DVD,BlueRay a skříň počítače či jiné doplňující karty.
    Základní deska MSI B450 TOMAHAWK MAX, s.AM4, AMD B450 Ryzen, 4xDDR4, 1 x M.2, 1 x USB 3.2 Gen2 typ C, 1x USB 3.2 Gen2, typ A, 2x USB 3.2 Gen1, 6 x USB 2.0, ATX
    základní deska, MB, mATX, AM4, AMD B450, Ryzen, 2x DDR4, 1x PCIe x16, 2x PCIe x1, M.2, 4x SATA 6Gb/s, Gb LAN, DVI-D, D-Sub, 2x USB 3.1 g2, 4x USB 3.1 g1, 3x audio Jack


Slovní hodnocení je srozumitelnější

    Individuální přístup klade zvýšené nároky. V každé třídě je nejvýše 16 dětí, aby měl každý pedagog prostor i na vaše dítě.Školné se nám však podařilo stlačit do poplatku 3 000 Kč měsíčně (36 000 Kč ročně), přestože zahrnuje také družinu a odpolední kroužky. Erudio je finančně podporováno českou farmaceutickou společností Contipro z Dolní Dobrouče, jež dlouhodobě pomáhá studentům slavit životní úspěchy díky vzdělávacím programům Institut Contipro a FYBICH.
    základní deska, MB, mATX, soc. FM2+, AMD A68H, PCIe x16 3.0, PCIe x1, PCI, 2x DDR3, 4x SATA 6Gb/s, D-Sub, Gb LAN, 2x USB 3.0, 4x USB 2.0, 3x audio Jack
    základní deska, MB, ATX, socket 1151, Intel B250, Kabylake, 2x DDR4, 1x PCIe x16, 18x PCIe x1, 4x SATA 6Gb/s, Gb LAN, HDMI, 4x USB 3.1 g1, 2x USB 2.0, 3x audio jack; pro těžbu kryptoměny


JÍDELNÍ LÍSTEK Základní škola ( OD 04 . 11 . 2019 DO 08 . 11 . 2019 )

    Při použití slovního hodnocení se výsledky vzdělávání žáka v jednotlivých povinných a nepovinných předmětech stanovených školním vzdělávacím programem hodnotí tak, aby byla zřejmá úroveň vzdělání žáka, které dosáhl zejména ve vztahu k očekávaným výstupům jednotlivých předmětů školního vzdělávacího programu, ke svým vzdělávacím a osobnostním předpokladům a věku. Slovní hodnocení zahrnuje posouzení výsledků vzdělávání žáka v jeho vývoji, ohodnocení přístupu žáka ke vzdělávání i v souvislostech, které ovlivňují jeho výkon, a naznačení dalšího rozvoje žáka; obsahuje také zdůvodnění a doporučení, jak předcházet případným neúspěchům žáka a jak je překonávat. Slovní hodnocení bude použito i pro hodnocení chování žáka. Podle školského zákona 561 Sb., § 51., odst. 2 je slovní hodnocení rovnocenné se zavedeným klasifikačním systémem pomocí známek.
    základní deska, MB, ATX, AM4, AMD B450, Ryzen, 4x DDR4, 2x PCIe x16, 3x PCIe x1, M.2, 6x SATA 6Gb/s, Gb LAN, HDMI, DVI-D, USB-C, 2x USB 3.1 g2, 2x USB 3.1 g1, 2x USB 2.0, 3x audio Jack
    základní deska, MB, ATX, AM4, AMD X470, Ryzen, 4x DDR4, PCIe 3.0 x16, 2x M.2, 6x SATA 6Gb/s, DisplayPort, HDMI, Gb LAN, 2x USB 3.1 g2, USB typ-C, 5x USB 3.1 g1, optický S/PDIF, 5x audio jack
    Na konci 1. a 3. čtvrtletí probíhá ústní hodnocení, které má podobu tripartitního setkání, které se zúčastní učitel – rodič – žák.Principy hodnocení v Erudiu:


1. Písemné slovní hodnocení - týdenní plány a vysvědčení

    Toto hodnocení je součástí týdenních plánů a závěrečného hodnocení (vysvědčení) a má 3 stupně a 4 hladiny.Tři stupně úsilí: maximální, vyhovující, minimálníRozlišujeme, zda je žák v období hledání či snažení – některé dítě má svůj cíl a ví, co chce a kam jde, některé se teprve hledá – tyto děti budou více chybovat, více zkoušet.Zohledňujeme, zda má dítě na danou činnost větší či menší dispozice, individuální zvláštnosti, talent, nadání.Čtyři hladiny zvládnutí: začínající, nadějný, samostatný, zběhlýPři hodnocení vycházíme ze vstupní pozice vědomostí žáka a postupně rozšiřujeme jeho znalosti. Cílem je vědět, že mohu ovlivnit a naučit se jak na to.
    Průběžné hodnocení učitelem během dne má motivační význam k další práci a jako reflexe pracovního procesu přináší důležitou zpětnou vazbu mezi žákem a učitelem. Důležitou roli hraje vyjadřování pocitů a názorů. Žáci hodnotí také sami sebe a své spolužáky.

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2019
cache: 0000:00:00